hänger tvätt

Så här ser det ut, när jag ska hänga tvätten.



Det är nämligen en liten kille som mer än gärna hjälper till, dock hann jag
hänga upp all tvätt, innan jag tog korten på William. Men innan det stod
han och drog ut tvätten på golvet, så ordentligt med hjälp får jag.


William funderar nog på om det kanske finns kvar något i tvättmaskinen.


William tittar efter extra noga.


Sen insåg han att det inte var någon tvätt kvar, så då stängde han igen.


Sen stängde han igen torkskåpet också.


Mammas lilla hjärta.



Kommentarer
Postat av: Carina

William e gulligast.....:)

2010-01-04 @ 11:06:03
Postat av: Anonym

Han kan så mycket!

Kan han stå någorlunda?

2010-01-08 @ 19:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0