julen

Julen spenderades hos mina föräldrar med William, Jonathan, Danne, Birgitta, Christer, Petra, Ida, Arne, Ingela, Peter, Amie och Kevin. + hundarna och katterna.




Mitt lilla hjärta innan gröten skulle ätas.


Jag, innan gröten.


Christer, Ida och William.


Ida och William.


William och Danne.


Ida, William och jag innan tomten skulle komma.


Amie


Far, Christer och Petra.


Tomten, William och Amie. Som ni ser så var William inte alls rädd för
tomten, utan han ville krama "honom" istället.


Amie, jag och Kevin delar ut julklapparna.


William och Jonathan.


William och Kevin.


Amie.


Storasyster Ingela.


Petra och Christer.


William och mormor


William dansar.


William och Danne.


Mor och son.


Jonathan och Willam.


Mammas lilla tomte nisse.




Vad vi fick i julklapp lägger jag in sen. Måste försöka komma ihåg vad som kom från vem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0