lov för oss båda

Vi är i Hortlax och har varit här sen i söndags och far nu på söndag.
Jag har lov, så då får William vara hemma från dagis. Så skönt med mer tid tillsammans.
Nu mera har vi samma schema hela dagarna, de rullar som bara på. En vanlig dag för oss
ser ut ungefär så här

7.00 ringer alarmet

7.05 stiger vi upp

7.10 ger William frukost och fixar till mig själv under tiden.

7.40 går till dagis

7.45 framme och lämnar William

8.00 är jag på skolan

14.50 slutar jag

15.00 hämtar William på dagis

15.10 handlar mat

15.40 hemma

16.20 middag

18.50 kvälls fika för William

19.10 badar William

19.40 gör välling

20.00 sover William

resten av kvällen spenderas för mig med skol uppgifter eller faser.




I veckan har vi varit på stan nästan varje dag och jag har inhandlat en jätte söt dress till William. Han har även fått strumpbyxor och en tröja + ett par jeans av Melinda.  Igår köpte jag min balklänning, som för övrigt är jätte fin! Hade tur med den också.

De håller nämligen på att sälja ut alla balklänningar på cinderella, för att de inte tänker sälja några fler där. De hade fått in min klänning i förrgår och i samma storlek som jag har. Så jag hade riktigt tur.

Har även köpt ett par jeans till mig själv och några tröjor o.s.v.


Idag ska vi till stan igen, ska försöka hitta några pyjamaser till William. Han blir så varm när han sover, så han har bara täcke på sina fötter. Så skulle ha haft några med korta armar och ben, så han inte blir så fasligt varm.

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0