mina favoriter

Min syster Ida och hennes sambo Arne var hit i helgen. Vi har länge pratat om att jag skulle ta gravid bilder på henne, men förra gången blev det aldrig av. Så denna gången la jag in en tid i "schemat".

Blev många bilder som jag blev riktigt nöjd över. Anledningen till att vi tog bilderna var att Emma Grimm tog kort på mig, när jag var gravid och det är absolut ingenting jag ångrar, brukar ofta titta på bilderna och minnas hur det kändes då. Så därför var jag på min syster att vi skulle ta på henne också. Det kommer hon inte ångra!


Lyckan i ögonen



Tittar på magen



Det är så vackert med gravidmage.


Tittar mot deras kärleksbarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0