ons- fre

I onsdags kom Melinda hit. Har varit riktigt roligt att ha henne här!
Vi har färgat hår, vaxat ben, pratat, skrattat och hon har följt mig på skolan.

Jag gjorde förresten ett prov idag på matematiken, som jag klarade. Dock har jag fler kapitel kvar, men det går i alla fall framåt. Har även hunnit skriva klart min rapport/uppsats som vi ska ha gjort innan påsklovet.

Hade en körning idag, men nu måste jag verkligen lägga på ett kol med teorin, om jag vill ha körkortet snabbt. Så ikväll blir det att göra några. Har än så länge bara klarat A, men det är någonting i alla fall.

Det går även bra på praktiken, riktigt rolig personal!

Lill hjärtat har fått benvärk/växtvärk, så han sover oroligt en del nätter och det "sprätter" i benen på honom. Han har även fått en tand och en kindtand är påväg nu. Tänk att han har blivit så stor, mitt lilla hjärta.

Snart kommer syster Ida och Arne på besök, nu är det inte länge kvar innan jag blir moster igen. Tror dock att hon väntar en pojk, återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Tinos

Det vore ju lite roligt om hon fick en kille, eftersom Ingelas första barn och ditt första (för jag tror säkert du skaffar fler, eller jag hoppas det) blev en pojke.



Ja, jösses, snart ploppar det! :O

2010-03-28 @ 11:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0