fredag

Nu äter jag min något försenade frukost, eftersom att jag hade körning så tidigt idag. Så hoppade jag över den och myste med William i soffan, innan det var dax att fara på dagis för honom och skolan för mig. Nu är jag ledig hela dagen, ska och hämta William från dagis vid tolv, så han får sova sin stund hemma.


annanas, passionsfrukt och lättdryck.



William, tidigare i veckan ♥


Under eftermiddagen igår var vi ute på samhället med min mor och promenerade
+ tittade i diverse butiker, det var nämligen "tjejkväll". Vi gick in på miminett´s
och där såg jag att mina favorit jeans (har redan ett par), var på rea.
Som tur var så fanns det ett par i min storlek kvar, så jag skyndade mig och köpte
dem. Hundra kronor för ett par jeans är inte mycket.




Var även in på intersport och köpte ett par gympa dojjor till William.
Börjar vara dax och jag tycker om att vara ute i god tid. Dock var de
väldigt stora i storleken, så William fick ett par i 20. I vanliga fall har han
21. Testade dem självklart på han fötter, så det inte blev fel storlek.



Återstår att se hur länge dem får vara vita, hahah!





Kommentarer
Postat av: Diana

Nice ! :)

2010-05-07 @ 23:27:36
URL: http://dsomidiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0