luleå universitet

klockan 07.45 avgick bussen från busstationen.
Med Kenta har man alltid roligt.
Ett lite mer seriösare kort.
mysigt ute.
Framme och påväg in i C-huset.
Som sagt, vi var påväg in till C-huset.
Väl inne i C-huset så blev vi guidade till D-huset, där vi sedan fick
börja gå själva. Dock var inte Kenta så duktig på det.
Så vi gick till teknikens hus istället.
Där testade vi på lite allt möjligt.
Ja, som sagt.. lite allt möjligt.
teknikens hus.
Något Kenta tyckte var roligt.
teknikens hus.
Natali tittar på när Kenta gör eget papper inne på teknikens hus.
Sen åt vi lunch.
Efter det var jag och Kenta på ambulans förevisning. Intressant!
Kenta i ambulansen.
Sedan gick vi vidare till E?- huset. Även kallat matematik huset.
långa korridorer.
I E- huset.
Just innan vi skulle fara promenerade till teknikens hus igen och gick
in till present butiken.
Påväg hem flög en stor fågel rakt in rutan, men jag somnade då om lika
fort för det. Dock ville Kenta att jag skulle ta upp det i bloggen.
Jag sov och Kenta tog kort.
Som sagt, han tog kort och hade tydligen väldigt roligt.
Daniel vilade/sov? och Kenta tog kort.
Jag har inte tagit kort på ens hälften av det vi gjorde, men fick med en del utav det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0