mamma, du är vacker

William är en otroligt omtänksam pojk, visserligen är han inte så
gammal ännu. Men han har på sistone snappat upp meningar som
"du är fin, vacker, bäst, underbarast, rolig, tokig och söt".


under dagen satt jag och kollade igenom min mail, medans Wille
sprang omkring och lekte med sina skotrar. Sedan stannar han upp
brevid mig, lägger handen på mitt ben och säger "mamma, du är
vacker". blev puss och kramkalas efter det!


tidigare i veckan blåste jag på hans mage, så där så det uppstår
pruttljud. mitt uppe i allt skratt, säger han "du är tokig". Då kan man
inte göra annat än att skratta tillbaka. Lill killen!


Kommentarer
Postat av: Fotograf Viktoria Wigenstam

Det är så mysigt att få höra sånt :)

2011-04-05 @ 20:26:06
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0