tvätta bilen, köra skoter, bada i vattenpöööölar!

vi körde på en hel dag hos mina föräldrar!
började dagen med att vi skulle fara och äta lunch hos dem, tog på William
jackan, tog hans overall under armen, öppnade dörren, William sprang
ut som i vanlig ordning, hann bara vända mig om och skulle börja låsa
dörren, så hör jag William säga "mamma, ja är blööööt". Jahapp tänkte
jag, bara in och byta igen. Sen valde jag att bära honom till bilen istället!
hahah!



efter all ute vistelse idag så är Williams overall tyngsur och skorna med.
så imorgon får han inviga sina nya fodrade stövlar, som köptes för två
veckor sen. röda och svarta är dem, intressant info!


lill hjärtat och hans morfar i bakrunden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0