jaa, jag ska!

en kär vän till mig påpekar ofta att jag är sämst på att uppdatera. jag håller med, men har njutit lite extra i sommar. kan dock berätta att nästa vecka kommer jag blogga som vanligt igen.
just nu är jag i alla fall i arjeplog, imorgon åker vi till stugan som ligger kring laisvall och senare under veckan kanske det blir norge, återstår att se hur det blir.


ikväll blir det mest film mys och kanske något gott till, eftersom att modernatur promt bestämt att det ska blåsa och regna, så mycket att man nästan flyger iväg och tar en ordentlig dusch. Bara när man springer mellan bilen och huset.


nä, nu ska jag ta och leta upp en finfin film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0