svenska hollywoodfruar?

vi (jag och sandra) kör på en filmkväll idag igen. just nu ser vi
på svenska hollywoodfruar, senare blir det någon film. vi har tre
st och välja mellan så.


Wille sussar så sött i sängen och imorgon ska han på dagis en liten
stund, medans jag är på skolan mellan två och tre? eller fyra?


en sak till, min telefon har gett upp helt och hållet nu. visst det går att
ha igång den och skicka sms, men inte prata för man hör ingenting och
sen är det ingen ringning på den, endast vibration om ens det. likadant
är det med alarmet och sms:en. och för att laga den skulle det kosta
ungefär lika mycket som en ny, så det kommer inte hända. just nu
kör jag på en telefon jag fått låna av en vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0