traktorn mamma!

for som sagt till skellefteå idag, lite senare än tänkt eller en timme senare på grund av att William var vaken mitt i natten eftersom att han drömt oroligt. Så då fick han sova ut ordentligt. Vi for inte på stan utan vi roade oss med att gå på jysk och sedan for vi på solbacken och handlade på ica maxi. Alltså passade jag på att shoppa två pack blöjor till William och en köksvåg till mig.

vi for även förbi mazda eftersom att mina föräldrar var där och William ville träffa sin morfar. Willes morfar har varit på jobb en vecka och kom tillbaka inatt, så idag hade de en tid till att serva mazda 6an. alltså hann inte William träffa honom någonting + att få se Williams leende när han ser sina nära och kära han verkligen älskar och tycker om, det är underbart.

efter jag kört till abborträsk, så åt vi middag hemma hos isabell, tacos stod på menyn, sen tittade vi på lite tv och efterrätt på det. Jag roade mig med att lura lite vänner att jag hade köpt en ny bil, chockad över att så många trodde på det. William fick även sitta i en stor traktor som stod hemma på issas tomt, där kan vi tala om äkta lycka!


näe, men William somnade tidigt ikväll och jag har roat mig med att betala en räkning, bytt två lampor, tvättat och hängt, öppnat brev och just nu väntar jag på en vän som ska komma förbi på en kopp kaffe och lite surr på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0