två dubbelgångare = fyra?

Hade två av mina fina flickor på besök i helgen! De kom lördagen och
eftersom att jag lovat att vara chaffis, så fick de helt enkelt åka med.
Kring två på natten kom lars på att vi skulle till Piteå och äta på max?
Körde i alla fall dit, de andra åt hamburgare medans jag var drack min
lyxshake, jordgubb till och med om någon skulle vilja antekna det.
kom i alla fall hem kring halv sex på natten och då slog vi igång nå
segemyhr tills vi somna.

Söndagen for vi och handlade, senare under
dagen kom mitt lill hjärta hem. Så det blev en riktig filmkväll med
chips, fia milkshake, dricka och massa prat.



Jag tycker vi får ta och göra om detta fia och diana!






Kommentarer
Postat av: Diana

Absolut! :)

2011-08-31 @ 10:16:20
URL: http://dianavinqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0