den dära konsten som bara han har

William har en unik teknik att kunna söva mig, han kurar ner sig i min famn
och lägger huvudet lite på sne, så jag kan lägga min haka över hans huvud.
sen somnar han och bara några minuter faller även jag till sömns!
så jag vaknade för ungefär en timme sen utav att isabell skickade ett litet
sms.


Så därför bjuder jag på en olidligt vacker bild, eftersom att jag har värsta
sovar frissen och smink under ögonen och allt.
idag har jag i alla fall praktiserat halva dagen och jobbat resterande,
imorgon står det däremot jobb på schemat hela dagen. inte alls fel!
har även hunnit med ett möte med min lärare, chef och handledare,
det blev riktigt lyckat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0