åtta rader och många mellanslag

under dagen har jag ringt några samtal och efter jag hämtat Wille från dagis så for vi till min mor och åt middag hos henne, därefter for vi och handlade, körde även och plockade upp Kenta och David hemma hos dem innan.

Vi spelade kort en stund medans Wille åt sitt kvällsmål, just idag fick han blåbärs gröt, som är en riktig favvo.

Kenta och David for hem och Wille hamnade bums i säng, jag passade på att färga håret och la en ansiktsmask, vilket som var väldigt länge sedan jag gjorde.

har även hållt på med pa rapporten under kvällen, men man blir ju så less och orken finns inte riktigt där ännu. är fortfarande sjuk, dock på bättringsvägen men skulle helst vilja ge bort min hals och hitta min röst.



nu ska jag hänga tvätten och plocka undan den rena disken, därefter hade jag tänkt somna framför en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0