första veckan avklarad

på praktiken, går från åtta till fyra men får oftast sluta kring tre, så det är riktigt skönt! Lite extra tid att hinna skriva i dagboken, känns bra att slippa göra det på kvällen.


under veckan har jag fått se och uppleva rätt så mycket, det är mycket jag kan reflektera och diskutera om, allt sådant skriver jag ner i dagboken. Både bra och dåliga saker.

Som jag har sagt tidigare, så tror jag att denna praktik kommer få mig att utvecklas ytterligare.


I helgen ska jag bara mysa med älsklingen och förhoppningsvis börja baka något, till Williams födelsedag. Inga måsten eller skoluppgifter ogjorda, så jag glider på en räkmacka just nu.. så att säga! Och jag njuter till max!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0