titta mamma, ja rita!

William är bara för söt! Han ska alltid tala om vad han gör oavsett vad det är, om det så är att han kissar på pottan, sjunger, badar eller ritar.

Detta beror garanterat på att han är en liten pratkvarn! Känner mig stolt över att han kan prata så bra, inte för att det hade spelat någon roll om han bara kunde säga mamma eller pappa. Men iaf, han pratar otroligt bra för att vara två, hela meningar oftast! (han är inte två riktigt ännu, en dag kvar tills min lilla ettåring blir två)


Men meningen med detta inlägg var att jag ville berätta att mitt hjärta smälte förra veckan!
William hade med sig detta från dagis, hur sött är inte det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0