glömsk, ja vet!

har sett mina betyg under dagen och helt ärligt så är jag nöjd, till och med stolt över mig själv. Visserligen var de inga värsting betyg, men helt klart riktigt bra med tanke på att jag är ensamstående och har barn, samtidigt som jag studerar.


var hos mina föräldrar och åt, sen for jag, sandra och Wille hem eller vi skulle då det. Jag hade glömt mina hem nycklar hemma hos mina föräldrar och när vi kom tillbaka hem till dem, så var de och handlade. Väl hemma så badade Sandra Wille och jag passade på att städa och montera ner ena delen av Willes säng, så nu har han i princip en helt vanlig barnsäng.


nu under kvällen kom även min älskling hit, love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0