pa, pa, pa och åter pa

sitter i ett klassrum och ska göra min pa rapport, hade till och med tänkt göra den igår kväll. men det hade nog inte Wille tänkt att jag skulle göra, för han ville verkligen inte sova och när han väl somnade var jag alldeles för trött för att ens orka ta upp papprerna och börja.

i helgen var som sagt älsklingen hos oss. Under fredagen hade vi bara mys på kvällen, eftersom att jag var på skolan under dagen, lördagen spenderade vi i arjeplog och söndagen försökte jag ta ikapp all sömn som gått förlorad. William har rubbat en aning på sömntiderna på sista tiden.


På torsdag far William till sin pappa och jag kommer garanterat spendera kvällen med sandra, fredagen åker jag iaf till arjeplog.


Näe, nu måste jag börja med pa rapporten!! känner lite stress, så att säga!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0