den bara skenade iväg

ja, alltså tiden. har hållit på med rester/pluggning inför prov! nu i veckan sätts de flesta betygen. imorgon ska det allra sista i svenskan vara inlämnat, jag hade kvar personligtbrev och nu har jag ett prov i historia kvar och en teoretisk uppgift i skapande verksamhet kursen, sedan har jag bockat av allt! inte illa för att vara mig, med den tid jag har för alla dessa skoluppgifter vi har fått över oss hela tiden!

hur som helst har jag precis mysit ner mig brevid lilleman och hans hund, den heter trollo för er som ville veta och det är en mjukis hund/varg, som William fick av min mormor Elsa och morfar. Denna trollo är nu mera Williams favorit nattinatti djur, han byter dock ofta mellan alla hans mjukisdjur. och nu tänker jag slå igång en film och somna fort och gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0