helt ärligt!

Nu ska jag helt ärligt göra kväll!
jaaa, efter jag har hängt tvätten och tagit bort mitt smink, sen ska
jag lägga mig brevid mitt lilla lyckorus som sover med sin leksaks fisk.


imorgon ska vi nämligen på badhuset med emelie och har även lovat
Wille att han ska få goas med sin mormor och morfar.


oj, höll på att glömma bort att berätta om min nya fina handväska!
en sak till förresten!
William får alltid ringa till sin mormor och morfar innan han ska lägga sig,
men bara om han själv vill. Ikväll ville han det och då började han med
att fråga efter sin morfar, när han väl pratade med sin morfar så berättade
han om att hans helikopter tröja ligger i tvättmaskinen, sen blir han tyst en
stund och från ingenstans säger William "mamma har en snippa, morfar!"
jisses, vad jag skrattade! det är verkligen rart med barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0