Wille ville ha och wille gav

Var in på apoteket med Wille tidigare idag, för att köpa enbart nässpray
men när vi väl var där inne kom jag på att Wille behövde en ny tandborste
och att jag förmodligen bara hade lite ipren kvar hemma åt honom. Så det fick bli
en tandborste, nässpray och ipren. Men då kom Wille på att han promt
skulle ha tandkräm, jag frågade varför och han säger "mamma, den är
äcklig hemma, vill ha den". jaja, tänkte jag och köpte helt enkelt en tandkräm
åt honom. Visst, han fick som han ville. men det spelar egentligen ingen roll
i detta sammanhang eftersom att det inte gällde godis eller något annat
onyttigt. Tandkräm är däremot bra!





på dagis hade de fått göra morsdags kort, så min mor tog med sig det hem
till mig idag, (hon arbetar i köket på samma dagis) och William var ledig idag!
Hur som helst så ville jag bara berätta att det var ett riktigt fint kort och extra
speciellt när Wille har hjälpt till med det! Sparar alla saker han har med sig
från dagis, alltid roligt att ha kvar sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0