modé

denna dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men det är bara att se till att imorgon blir en bättre. hela dagen har jag dragits med en rejäl tandvärk, så jag hoppas verkligen att även det är bättre imorgon, annars är jag tvungen att besöka tandläkaren.

var även på modevisningen som hölls i kyrkan! måste säga att det var riktigt bra, förutom att man får lite ont i rumpan av att sitta på en träbänk i två timmar. ska i alla fall kicka in på mimmis och köpa mig ett rött linne, har visserligen redan ett likadant i blått, men gillaré!

hur fint är inte detta? tycker filmen är helt okej, men höjd punkten var nog denna sången. sorgligt, men ändå fint på samma gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0