should I be a superhero or what?

William bestämde sig för att vara jätte jobbig igår kvälls, han ville verkligen inte sova. när han väl lyckats somna så kunde inte jag, då var jag helt enkelt inte trött längre. sen när jag väl somnade, så vaknade William och det hela varvade vi med lite mardrömmar för min del, eller jaa hade en trevlig dröm först. men sen kom mardrömmarna, varför han man egentligen det? så när väckarn ringde på morgonen var jag inte alls pigg, insåg att när jag kom till skolan så hade jag alldeles röda ögon. snyggt, sådär på en tisdag! nu ikväll ville inte Wille vara med heller, han somnade alltså väldigt sent och först nu har jag tid över till en skoluppgift, sen springer jag och plockar undan lite + tvättar. okej, jag springer inte omkring just precis nu. men jaa, ni förstår!
om ni nu låtsas att jag har smink och faktiskt engagerat mig i bilden, så är den okej?
okej, vi säger så. jag har smink och är dö läcker. tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0