härlig väckning?

mattias for iväg till norge i natt, som i vanlig ordning. dock tog han
sig inte så långt, bara en mil utanför arvidsjaur. så kring halv fyra
ringde det i min telefon, var bara att stiga upp och köra dit.
försökte kabla igång, men så fort vi tog bort kablarna så dog den.
lämnade den där och bogserade hem den till mina föräldrar senare
under dagen. sen for jag iväg på jobb och efter jobbet skjutsade jag
hem mattias till arjeplog, tog med mig emelie också!



nu behövs det en ny generator till volvon, sen går den förmodligen
som ett spjut igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

VOLVO - Vi Orkar Lite Vi Också! ;)

2011-10-25 @ 19:48:57
Postat av: lisa

vart jobbar du?

2011-10-26 @ 11:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0