rena rama rolf

jag har haft en lugn helg, mysig eller vad man ska kalla den!
helt okej, det är väldigt skönt att bara ta en helg och ladda om
batterierna så att säga.

fredagen var jag i arjeplog med mattias, eller vi for dit efter jag
klippt mig och igår for vi hem hit igen, sen såg vi på film. jag hamnade i
princip i matkoma efter en go middag och sen tog vi en ragg eller
två.

idag har jag varit med emmsan och nu på kvällskvisten har vi
myst framför tvn med morötter och dipp, vi såg på idol och
nå hemmafruar. lars kom även förbi en stund!

och nu ska jag lägga mig i sängen framdör datorn och se på
massor av rena rama rolf avsnitt. har fått dille på gamla serier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0