bebis gör sig sedd

Bebisen har roliga saker för sig i magen. Ofta står hela magen på snedd, åt vänster. Det syns ganska tydligt på bilden nedanför. Det är egentligen en rätt så udda känsla, att känna någonting inuti sin mage, även en känsla som man glömmer bort. Jag minns juss och pass hur det var med William i magen, han som har blivit så stor nu!
 
Minnet sviker en ibland, men ofta kan man plocka fram det där lilla speciella. Som när William var i magen, han låg en lång tid med sin rumpa just vid mina revben och sedan satte han far och gav mig några rejäla sparkar i revbenen, så att jag tappade luften och fick stanna av för att åter få den igen. Tänka sig att han fyller 4år i feb, 4år!!! Jisses! Och storebror ska han bli, den allra bästa till och med!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0