new in

I dagens shopping påsar åkte dessa saker i bland annat nya mammabyxor till mig! åh de är så sköna att jag nästan aldrig vill ta av mig dem, måste verkligen köpa ett par till. Fick även bli en amningsbh från lindex och nå sockar utan tajt resår, börjar bli lite jobbigt med för åtsittande sockar när fötterna sväller så fort jag sätter mig ner efter en stunds promenad. Blev även en filt som är otroligt mjuk! William fick ett par nya mjukisbyxor, en badbomb (han är så förtjust i dem) och till sist sockar och inte mindre än dinosaurie sockar (som jag upptäckte i bilen påväg hem). Till saken hör den att William är lite lätt besatt utav dinosaurier och han älskar allt som har med dem att göra, haha! Så dessa lär bli en stor favorit för honom!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0