not so good day

Dax att sova, egentligen för länge sedan med tanke på hur trött jag har varit under dagen. Klockan har inte riktigt gått så fort som jag trott, men ack så skönt när kvällen väl anlände. Dock mindre kul att jag promt skulle komma på att jag hade "viktiga" saker att göra, som egentligen gått och väl kunde ha väntat till imorgon. Samtidigt som tröttheten hängt med hela dagen, så kom huvudvärken lägligt kring fyra tiden. Tack eller vad säger man? Tur att Wille har varit världens mysigaste eller rättare sagt så är han väl det jämt, förutom när trotsen gör sig påmind. Hahah!
 
Sen gick även ytterdörren i baklås, tack igen eller? Men som tur är så har vi två ytterdörrar konstigt och fult nog. (längtar tills vi hittar och köper eget hus) Hur som helst så får vi så snällt gå ut genom tvättstuge dörren, det hade dock inte gjort någonting, om jag nu inte hade tvättat hela dagen och hängt upp allt. Det vill säga att det i princip är kaos där inne (eftersom att det är så litet).
 
Imorgon ska jag på akupunkturen igen, äntligen! Hjälpte lite förra gången, men sen släppte det och fortsatte göra ont (om inte ondare). Så denna gången ska hon få sätta nålar högre upp i svanken också. Sen kommer gogubben hem och som jag väntat!
 
 
Som sagt, tur att William är världens bästa och gör mig glad för minsta lilla! Älskade barn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0