sjukgymnast

Var hos sjukgymnasten tidigare under dagen. Hon ställde otroligt många frågor om både mig och magen m.m. Sedan pratade vi om olika behandlingar och metoder för att göra det hela bättre eller till och med bra igen! Men det sist nämnda återstår att se. Hur som helst så rekomenderade hon akupunktur och jag är villig att testa allt som kan förbättra mitt välmående. Så hon gjorde en aku. behandling på mig och nu ska jag fortsätta gå till henne varje vecka ända till bebisen anländer (om det behövs). Direkt efter behandlingen kände jag inget annorlunda, hon berättade att man kunde bli extra kissnödig eller jätte trött. Men jag hann bara hem och sedan pang bomb var jag jätte trött! Hoppas på att det kommer fungera, aku. fungerade i alla fall på William (när han hade kolik) jag var nämligen lite skeptisk mot det innan, men efter alla behandlingar William fick så tycker jag det är en super bra metod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0