Barnmorskan (sex dagar över) 8.30

Tox proverna var helt okej eller normala om man föredrar att säga så. Men mitt blodtryck hade höjts mer, så blev tillsagd att ta två alvedon och vila/sova fram till kl elva och sedan komma tillbaka och göra ett nytt blodtryck. Jahapp, tillbaka kl elva igen och då hade blodtrycket sjunkt pyttelite, men ändå så att hon beslöt att jag ska vila resten av dagen samt komma tillbaka imorgon innan nio för ett nytt blodtryck och urin prov.
 
 
 
Somnade till i soffan vid tolv och sov fram till halv tre. Men nu är jag aptrött igen, suck! Vill dock inte sova mer under dagen/kvällen för då sover jag så oroligt om nätterna. Bättre att få sova ordentligare och sen är det så tråkigt att sova/vila bort hela dagarna, men vad gör man?! Bebis och jag måste ju må bra och då ingår all denna sömn.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0