igångsättning

Wille sover hos sin mormor inatt, eftersom att vi ska på igångsättning under förmiddagen imorgon. Wille är en liten tjuvsovare på morgonen, så han skulle förmodligen legat och sussat fortfarande, när det är dags för oss att åka iväg. Vi får se hur länge vi stannar på BB, beror helt och hållet på hur det hela går och hur jag mår efteråt, men som tur är så vet jag att Wille har det super bra hos sin mormor!
 
Gogubben har varit duktig och städat nu under kvällen, så allt är fint när vi kommer hem igen. Och jag, ja jag har legat i soffan och ätit en lussekatt eller två. Hahah! Men snart, ja..snart kan jag börja röra mig igen eller rättare sagt snart får jag börja röra mig igen (fortfarande order om att ligga och vila för att hålla blodtrycket nere). Försökte få hjälpa till under städningen, men som svar utav gogubben fick jag "men älskling, du är sååå gravid som man bara kan bli, vila du". Jaajaa, jag ska men det är ju så tråkigt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0