Vid tre snåret

Inatt kom William in till oss vid tre snåret och sa "mamma, jag skulle bara kolla om du var här", sen gav han mig en go kram och gick tillbaka till sin säng. Jaha, tänkte jag och steg efter en liten stund upp för att se om han verkligen la sig. Jadå, han hade redan somnat om. Gopojken!
 
 
 
För övrigt så har han frågat om han ska sova hos mormor och morfar inatt, varje dag denna vecka. Vi förklarar då att han får sova där när bebis kommer. "Ja men det vet jag, mamma" säger han då. Igår frågade han några gånger extra och då berättade jag även att han skulle få vara där några dagar. Då svarade han istället "nä, mamma. bara en natt" och som svar fick han "du förstår mamma och mattias måste ju vara på sjukhuset några nätter med bebisen" (vi har tänkt stanna där tills tre dagars kollen, så vi slipper åka tillbaka sedan). Och William svarar "ja, bra! då får mormor mysa med mig jätte mycket, då blir hon så glad" 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0