uppe!

i lördags var alla tapeterna uppe och det blev så fint! jag är verkligen
jätte nöjd, så nöjd att jag har varit och köpt nya till gästrummet också.
sovrums tapeten (fondväggen) ska vi diskutera om, vi har olika synpunkter
om den, hahah!
innan, under och efter helgen har jag hunnit vara sjuk två gånger, först
hög feber om nätterna, utmattad och hosta som hette duga. sen åkte jag
på magsjuka, inte alls så roligt! men nu är jag frisk igen, dock fortfarande
ovanligt trött, men det ska nog gå till sig snart.
nu ska jag se en halv film och sedan slå igång svensson, svensson eller
segemhyr. imorgon har jag öppning och sedan ska jag njuta av att hämta
William tidigt och bara tok mysa med honom! förresten så har jag lite si och
så med internet just nu, har fått låna en internetsticka utav sandra och tommy,
det tackar vi och bockar för!

Kommentarer
Postat av: sandra

hurrudu du, inge tommy här, det är helt och hållet min sticka! :D

Tommys sticka är i dikanäs :p



Men det är bra att du använder den. Känns så värdelöst att jag betalar på den varje månad också ligger den bara i en låda hemma :)

2012-02-02 @ 11:46:39
URL: http://sandrhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0