mysiga onsdag

somnade med william nu på kvällskvisten, eller rättare sagt senast jag slängde ögat på klockan var den tjugo över sju. då hade precis william somnat, och sen somnade jag med och vaknade några timmar efteråt. har hunnit duscha och plocka undan lite här hemma och nu har jag helt ärligt gått och lagt mig igen! ska slå igång en film och hålla om mitt lilla hjärta extra mycket.
för övrigt så blev mitt stora hjärta ett år äldre idag, på tal om det så var utbudet av presenter till honom så dåligt, så jag klickade hem istället. kan dock inte visa vad än, eftersom att han är lite väl nyfiken och gärna kollar in bloggen bara för att få reda på vad. så imorgon ska jag knåpa ihop en tårt botten och på fredag efter jobbet får jag skynda mig och lägga ihop hela innan han kommer hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0