punkt

Nu har jag kommit till den punkt, där jag insett att det enda jag har att välja
bland i byx väg är ett par mjukis byxor, samt mina mamma byxor (men den
delen man drar över magen blir förstor efter en dags användnings, så vill jag 
ha dem dagen därpå är det bara att kasta in dem i tvättmaskinen)

sen fungerar alltid ginatricot linnen till, men ack så kul det skulle vara att kunna
ta på sig en vanlig klänning (dock skulle de nog bli mer som ett litet linne) så
den biten skippar vi..

i lördags köpte jag mig dock ett par shorts på hm, men jag undrar bara vart är
solen? det är inte så kul att frysa ihjäl bara för att kunna använda nå andra
byxor för en gångs skull. hahah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0