hallåja

jag har åkt på feber, så idag är både jag och wille hemma, även imorgon också.
så tänkte passa på att köra nån tvättmaskin och plocka undan lite i gästrummet, för
senare under dagen kommer erika hit och ska sova över. hon har fått jobb här i arvidsjaur,
så det kan ju vara skönt att slippa pendla varenda dag.

imorgon kommer gogubben hem, kan verkligen inte klaga på när han har långhelg.
och under helgen ska vi bygga ihop nå blomlådor, som ska få äran att stå på våran altan.
vi satte massa frön för nån vecka sedan och de har börjat hända rätt så mycket med
dem, så ska ta och plantera om dem i större krukor och sen ska de få åka ner i blomlådan
när de blivit tillräckligt stora. dock har jag inte så stora förväntningar på att alla
plantorna ska ta sig, eftersom att det är första gången jag sår blommor och diverse
saker från grunden! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0