långledigheten

i torsdags kom min gogubbe hem och efter jag slutat jobba på fredagen, så åkte vi till arjeplog. lördagen spenderade vi i stugan på långudden, inte alls fel! och uber mys på kvällskvisten med båda mina karlar, inte heller helt fel!


söndagen åkte vi hem till arvidsjaur igen, syrran och melle var på besök hos mina föräldrar. de är fortfarande det också, för er som ville veta.


inatt for gogubben till norge igen och jag har helt ärligt blivit bortskämd med hans närvaro, så nu saknar jag honom mer än någonsin. även william, som vaknade till efter mattias farit och blev jätte ledsen, sedan skulle william promt fara och jobba i norge! lagomt kul, fast lite ledsamt också, förstås. tur att det snart är fredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0