bebismage v.37

 
Veckans kanonkula! Upptäckte eller känns/kände att magen har åkt en liten bit ner till, för nu har jag inte magen uppe vid revbenen på samma sätt. Syns inte så bra på bild, men det syns. Till och med gogubben tyckte att den som "svischat" ner en bit och att jag som blivit plattare vid revbenen. Så nu antar jag att bebisen grävt ner sig lite till.
 
För övrigt så har min slempropp gått, mysig information va? Den passade på att fara i slutet av förra veckan, dock är den ingenting som säger att bebisen är påväg. Men en liten förvarning på att det börjar närma sig, helt okej för mig! haha

Kommentarer
Postat av: Johanna - Husliv och Gravid

åh nu börjar det närma sig :)

2012-11-06 @ 19:07:40
URL: http://johannaastenvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0