happy birthday to me?

Jag fyller snart år, närmare bestämt om 21 dagar från och med idag. En dag före bebisen är beräknad, den ni! Hur som helst, så skulle det absolut inte göra någonting om dessa skor låg i ett fint inslaget paket den dagen. 599 kr går dem på hos dinsko.se, storlek 38 tack!
 
Om nu inte dessa skulle ligga i ett paket på födelsedagen, så får jag hoppas på att tomten läser min blogg och om inte han gör det, så får jag väl unna mig dem själv så småningom.
 
Och till er som inte vet vad ni ska ge mig, tänk på att jag kommer behöva uppdatera min garderob inom en snar framtid med både det ena och det andra. Så ett presentkort på ginatricot skulle inte heller sitta fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0