Hela grejen

Gårdagen bjöd på tårta i mängder, go mat hos mor och presenter så klart från nära och kära. Dock känns det inte som att jag fyllt år, det blir liksom ett ryck på axlarna och ett "jaha, ett år äldre". Hela grejen med att fylla år är inte lika kul längre, haha!
 
 
Var förresten in och köpte mig dessa high waist byxor igår och de fanns kvar ett par i rätt storlek och rätt färg på dragkedjan, samt svarta! Vilken tur man har ibland!
 
 
Till frukost idag råkade jag ta mig en tårtbit, men vadå hur ofta har man tårta i kylen. Nog för att en filtallrik hade varit bättre, men inte alls lika god!
 
 
Kvällen bjöd på sådana "ljug förvärkar", fast mycket kraftigare än de tidigare varit. Men efter en panodil och ett halv hjärtat bad mitt i natten somnade även jag till. Och inatt var första natten på hur länge som helst, som jag slapp stiga upp på mina vanliga tre/fyra toalett besök, istället minskade dem till noll st! Inte dumt alls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0