nämen hallå där!

Jag höll på att stöka undan här hemma och William låg i sin säng och tittade på Kalle Anka, när jag plötsligt hör hur han börjar räkna från ett till nitton och sedan avlsutar han med en tvåa i slutet. Oj, så stolt jag kände mig! Jag visste bara om att han kunde räkna till tio. Efter en liten stund så hör jag  hur han fortsätter med ett, två, tre, fyra, fem, sex, sju... ja ända upp till tjugo och sedan ropar han glatt "mamma, jag kan räkna till tjugo, vet du det?"
 
När blev han så stor? och oj va stor han kommer bli när bebisen kommer, fast i mina ögon kommer han alltid vara min lillkille! ♥
 
 
 
 
Vi var även till tandläkaren idag, där var han så duktig och gjorde som tandläkaren sa. Inga konstigheter så att säga. Nästa gång vi ska dit är om tre månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0