barnmorskan v.35 (v.34+4)

Allt såg bra ut denna gången, ingenting som var "dåligt" eller så. Hjärtljuden tickade på bra som vanligt och fundusmåttet hade ökat i sin vanliga riktning. Sen hade jag ökat 70g sen senast, men det gör absolut ingenting att det var så pass lite, eftersom att jag inte äter så tokigt. Det är inte mycket onyttigheter jag stoppar i mig!
 
 
 
Sen var det extra kul att min gogubbe kunde följa denna gången, andra gången nu sen inskrivningen. Och första gången han fått höra hjärtljuden direkt på apparaten och inte genom telefonen på en inspelning. Men alla lösningar är bra, går som inte passa in någon tid när han jobbar i Norge och kommer hem fredagar oftast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0