soffpotatis

Dagen har bestått av tv4play (masterchef) och ner gosad i sängen. Är fortfarande riktigt förkyld, men maten får jag behålla, dock var illamåendet envist (fast kan ju hända att det är bebis som spökar för mig).
 
För en stund sedan var jag och inhandlade både det ena och det andra med min mor. Bland annat en början på svärmor och svärfars julklapp. Och så till min förvåning så fann jag badbomber som William fullkomligt älskar, gissa om han kommer bli glad när han kommer hem!
 
Satt och kikade igenom alla magbilderna och jisses vad jag har växt. Tror första bilden som är tagen, togs i vecka åtta eller nio (ska räkna ut det). Tänkte i alla fall klippa ihop några bilder från olika veckor, så man faktiskt ser skillnaden. Men det får bli när jag har tid och ork... mest ork!
 
Sen har vi även bokat en gravid fotografering och även min fina gogubbe ska vara med. Hur kul är inte det! (han är skygg för kameran i vanliga fall). Men nu har jag bara ett problem, vad ska jag ha på mig? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0