bebismage v.31

 
 
 
 
 
 
Nu mera får jag sammandragningar så fort jag ska till att göra någonting, så de riktiga  stor städningarna har jag lagt på hyllan. Det blir alldeles för utmattande, när jag får så pass "kraftiga" sammandragningar så jag får svårt att andas. Bebisens sparkar är inte lika hårda längre, eller vad man ska säga. Känns mer som att den drar en fot eller en arm mot min mage rätt så hårt. Eller att den gör kullerbyttor, fast kissblåsan har h*n fortfarande som en slagpåse, haha!
 
 
Nu gäller det att försöka vila så mycket som möjligt tills på tisdag, då jag ska till bm och kolla blodtrycket igen + att vi ska ta den vanliga kontrollen också. Hoppas, hoppas, hoppas på att det inte har gått upp eller att det i alla fall står still! Men så länge bebis mår bra, så är jag nöjd som sagt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0