Rosor till dig

Under förmiddagen har vi bara haft en mys dag, eftersom att både jag och William sovit dåligt under natten. Mardrömmar/drömmar som spökat för oss båda två! Vi har även hunnit stöka bort tvätten lite grann och om ett tag ska sista maskinen hängas. 
 
Senare idag väntar vi besök från hyresvärden, som ska komma och kolla på ytterdörren. För tänka sig, den är fortfarande inte lagad. Men nu tänker jag inte ge mig, blir som små störande att släppa in gästerna genom tvättstuge dörren.
 
Igår kvälls hade vi besök av Sandra som kom med rosor, choklad, coca cola och ett fint kort! Det uppskattades verkligen, ur gulligt! Vi drack te och såg lite svenska hollywoodfruar, självklart hann vi surra en hel del också! haha
 
Hade en sån dundrande huvudvärk hela dagen igår, som släppte en aning efter Sandra for. Men den kom tillbaka lika fort, attans! Idag är den lite mildare, men istället har jag hunnit blöda näsblod fem ggr. Och det är så otroligt kul, lite störande att det ska få för sig att rinna blod ur näsan minst en gång per dag. Men även det avtar väl om ett tag, förhoppningsvis!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0