Dags för en tripp till stan

Lykke behövde nya kläder överhuvudtaget, Wille behövde byxor till dopet och jag behövde mig fler amningbhar, så vi åkte iväg till stan. Skellefteå närmare bestämt!
 
 
Jag fann mina skit fula amningsbhar (varför görs inte snygga sådana?), ett par leggings och washitejp som jag ska pyssla ihop några saker till barnens rum. Gogubben köpte sig nå kallingar och vad barnen fick lägger jag upp i andra inlägg. Vi tog även en snabb sväng förbi kvantum för att inhandla diverse och slippa handla när vi kommit hem, blev bland annat blöjor åt lilla damen i en storlek större... jisses vad hon växer!
 
 
William hade turen att spendera dagen med sin mormor och morfar samt sin bästis på badhuset. När han kom hem var han så glad, men trött! Bra dag för honom med andra ord, haha
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0