^^

Håller som sagt på att pyssla ihop saker till barnens rum och klura ut hur jag vill att rummen ska vara inredda. Williams rum är viktigast just nu och där inne får jag bara ont i magen av att titta in, så som det ser ut nu. Fula tapeter och kaos bland alla saker ( finns inte riktigt plats för allt )

Hoppas på att det inte dröjer allt för länge tills ahem kommer hit och tapetserar bådas rum, Wille har vi inhandlat en fond tapet till som de ska få sätta upp och Lykke ska få en fond tapet, men är fortfarande lite osäker på vad hon ska få ha för "tema". Sen får hennes rum ta den tid det vill, hon har inte så stor användning av det nu så! Sen finslipar jag inhandlings listan inför ikea om och om igen, vill verkligen inte missa att köpa en endaste sak till Willes rum, för efter ikea trippen vill jag verkligen att hans rum ska vara klart!

 

 Under kvällen klistrade jag även upp dinosaurien på hans lampa, den blev i samma färg som namnet. Men funderar på att klippa ut en mindre dinosaurie i ljusblå och sätta just nedanför den större, får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0