Nu checkar vi ut

Alla saker är nu i vårat nya hem! Väldigt mycket är upp plockat och sedan är det städning samt att gogubben ska få skruva upp några hyllor m.m och så måste vi inhandla små korgar. Blir en Ikea resa i slutet på mars och först efter det kommer hemmet se ut så som vi vill ha det, men den som väntar på något gott! Lånade en bärsele idag, för att se om lillan accepterade den och på så vis se om jag kunde plocka ur kartongerna med bägge armarna fria. Hon accepterade den!! I alla fall idag, ungefär två timmar satt hon där i sträck. Men det tog på ryggen att böja sig upp och ner så mycket, sen har även höfterna berättat vart de sitter. Är väldigt öm i dem nu, men beror nog mycket på att kroppen inte hunnit återhämta sig ordentligt och med den där hemska foglossningen jag hade, den bör ju ha gjort något med dem. Men vad vet jag, är faktiskt ingen läkare. Hahah! Nu ska jag ta min lilla och gå upp till sovrummet, för nu.. ja nu checkar vi ut eller lillan har faktiskt redan gjort det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0