Tack på ett annat vis?

Gogubbarna sover. Wille somnade ungefär halv nio eftersom att han promt skulle vänta på att Mattias kom hem, för att sedan få gå och lägga sig med honom. Gullungen! Gogubben somnade bara för en stund sedan och även Lykke höll på att somna ungefär samtidigt, men bara höll på att göra det, först ville hon bjuda på lite..jaaa kräks! Hade just ammat henne och bytt blöja, skulle bara "bumpa" henne på rumpan så det kom en rap eller två.. En rap kom det och jag satte henne på min mage och däääär kom det en rap till följt av tre ordentliga fontän spyor över hela mig, tack Lykke.. tack! (För övrigt så har jag aldrig i hela mitt liv sett en bebis kräkas så mycket på en och samma gång, de rymmer minsann mycket i små magarna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0